Jag lever !!

Jag lever jag har bara inte riktigt årkat blogga :/
Idag har jag INGET att göra..
Det blev förresten inga bilder på Olli igår.
Imorgon ska jag iaf hämta hem hästarna från betet .
Inte bara jag , haha , många andra med !!
Jag vill såklart fånga Zacc <3
Min lille ponnyfis.
Ska bli skönt att få hem alla igen !!
Men det tycker nog inte dom ...
En shettis vid namn tösen som är 22 år , och vääldigt envis , brukar inte vilja bli infångad..
Men vi får väl se hur det går.
Tycker ni att jag ska börja göra outfits ?
Jag kan göra en sen så kan ni ju se om det ser bra ut?
Så om ni vill kan ni skicka in ert namn på er och ponnyn & en bild , om ni vill ha någon speciell färg!?
Ni får bestämma själv jag ska göra en enkel nu !


Random bild från arkivet.

//
Linn♥

Kommentarer
Postat av: Emelie Dahlkvist

Riktigt fin blogg du har <3

2011-08-02 @ 18:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0