Gästbloggning

Hej !
Jag heter Emily , men jag blir kallad totte.
Jag är en tjej på 11 år som älskar hästar .
Jag har en kanin som heter smilla , jag har haft henne 2 månader !
Hon hoppar jätte bra , med bra hoppteknik.
Jag rider på en ridskola som heter Malmö civila ryttarförening , men kallas MCR.
Min favorit häst är bland annat , Pella ( en liten shettis ) , Betty Boop ( en hopp ponny som är till salu) , Patrik ( en något större lten shettis)
Jag har gått på Gymnastik och brottning.
För tillfället rider jag och kör speedway.
På fritiden tar jag mycket hand om min kanin & är med kompisar.
 Ha det bra // Totte <3



// Linn


Kommentarer
Postat av: Malin

fin blogg. allt bra= :D

2011-07-19 @ 22:27:04
URL: http://nyylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0