Godmorgon !

Godmorgon ! :D
Nu håller jag på att göra en logga på varje bild ! :)
Corlandro.blogg.se !
Så dom kommer om en liten stund då det tar en stund !
Hoppas att ni gillar bloggen .
På bloggen är jag 100% mig !
På lördag ska jag följa med madde på tävling och fota !
Ska bli skit grymt !
Älskar att följa med madde på tävlinga , då jag trivs så himla bra med henne !
Hon är verkligen också som en storasyster !
Men ni som inte vet vem hon är så har hon en ponny som heter Mandingo han är 21 år , new forest , c-ponnt !
Grym ponny asså !
Han och madde har haft en lite svacka , men asså han är 21 år ? :o
Han tävlade allsvenskan !
men iaf hon har haft bloggen showjumpers , och  crosssountry , men nu bloggar hon på www.mandingo.blogg.se
Ha det bra !


Madde och Mandindo ( Diingo som han kallas)


// Linn

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Fina bilder:)

2011-07-17 @ 12:52:04
URL: http://kajssat.blogg.se/
Postat av: Madeleine Johansson

Fan va söööt du är :') Nu börjar jag ju lipa, du är min söta lilla lillasyster min lilla gris, I loveu <3 <3 <3 <3 <3 <3

2011-07-18 @ 23:25:07
URL: http://mandingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0