Kolgjini auktion

Japp , som rubriken lyder , så hade kolgjini häst auktion idag !
Dom flesta hästarna hamnade på 100 - 400 tusen kronor.
Men vissa gick över och vissa gick under.
Nu har jag bestämt mig hur jag ska göra med blogggen.
Nu kommer jag att ha den som den är, tills jag köper en ponny , när jag gjort det , så kommer det att nästan bara handla om hästar.
Men jag kommer även skriva om mina dagar osv.
Men efetersom att jag kommer vara med min ponny hela dagarna så blir det bäst så.
Hoppas att ni nöjer er med detta !
Om ni hatar hästar eller att ni tycker att det är tråkigt att läsa om dom , så kommer ni nog inte att läsa denna bloggen mer...
Men jaja , ska förresten nog ringa på en ponny på onsdag (y)
Det är en super duper söt och duktig ungponny , c-ponny ^^
Men jaja , hoppas ni har haft det bra !



// Linn


Kommentarer
Postat av: Nicolina

Jag gillar inte hästar såå mycket. men Kommer ändå titta in för jag älskar dig!

2011-07-25 @ 23:00:11
URL: http://nicolinalangebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0