tjenare !

tja alla bloggläsare !
statistiken har ökat enormt !
Tack,tack,tack,tack ♥
Betyder mycket detta , eftersom man sitter och ägnar en hel del av sin tid , att berätta för er om sitt liv !
Jag älskar att blogga , här skriver man vad man tycker vad man vill , för det är ju just min blogg !
vid 7 var jag och min föräldrar ute och gick , så bestämde jag mig för att jag ville ta med min kanin olli !
Han har blivi smäll fet !
selen gick knappt runt honom , haha !¨
Han var helt slut när vi kom tillbaka , min lilla snutte !
Så nu varje kväll ska jag och mina föräldrar ta en liten olli runda ! ^^
Vi hade hyrt film , för det var ju så dåligt väder så vi tittade på bröllops duellen !
Den var ganska bra faktiskt !
Vill ni att jag ska ha en fråhe stund här på bloggen och lägga in svaren i ett videoinlägg ?
men då vill jag att minst 10 stycken skriver ja i en kommentar här på bloggen !
Annars skiter vi i det , så bloggar jag om en massa annat !
men vi hörs senare !


// Linn

Kommentarer
Postat av: Totte

Min älskling jag har älskat dig hela tiden och du är såååå fin på bilden ....Men jag kommer alltid att älska dig vad än som händer my angel <33

2011-07-17 @ 23:12:19
URL: http://corlandro.se
Postat av: Totte

:D<333

2011-07-18 @ 14:08:34
URL: http://corlandro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0