Deepshit

Nu kommer ett mini inlägg med Deepshit..
 
Innan när jag drev den här bloggen så hade jag ett antal läsare , och då började även haters komma..
Jag fick endast några få elaka kommentarer , men det räckte helt enkelt för mig , jag orkade då inte driva bloggen längre.
Men nu i efterhand så tänker jag liksom , vafan gjorde jag så för? jag skulle istället blicka rakt fram och gått MIN väg , inte brytt mig om deras kränkande kommentarer , skulle bara liksom tjena duktiga Stina , vad roligt att du totalt hatar mig , puss puss
Liksom , så nu har jag bestämt mig att OM denna bloggen börjar växa igen så SKA jag stå på mig , thats it.
För nu av dem små erfarenheterna så vet jag att jag är bättre än dessa ÄLSKADE HATERS!
Och dom kommentarerna är inte ens en tiondel av vad storbloggarna får stå ut med?
Jag menar varför finns det så äckligt avundsjuka personer?
Till vilket pris vill man sjunka SÅ jäkla lågt?
Och nu älskade bloggläsare så ska jag ge er ett låttips som har hjälpt mig igenom svåra stationer i mitt liv:
 
 
http://www.youtube.com/watch?v=WOZNMlO50Ng <------- tryck på länken , även om den är gammal så är det världens bästa låt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0