fullt upp

sorry guys.. men jag har haft fullt upp dessa dagarna , så har inte hunnit skriva här.. :/
Men ni vill kanske ha lite resultat ifrån söndagen?
LC+5 ja , vad ska man säga ? , han lyssnar inte på mig , jag vet helt ärligt inte hur jag ska rida han när han blir sån surputte.. rev sexan.
LC+5 final i denna klassen så var han sååå mycket bättre gjorde en massa halter från galopp och då började han släppa efter .. jag var felfri fram till SISTA hindret.. eftersom det var en A:1a så var det först en grund sen omhoppning och ja jag kom inte till omhoppning för det var en linje mellan 8:an och 9:an och Romeo tog bettet där och SPRANG fick med sig bommen ... oohhh måste säga att jag blir irriterad..
men jaja ska tävla nästa vecka på malmö city horseshow där startar vi vår första regionala start en LB :)
Sen har jag Frosta veckan efter och trolleholm igen efter det ... ska skriva en uppläggning till er sen :)
jaja , idag är det hoppträning för Vanessa.
 
Btw vilket väder !!! :DDD love it!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hon som är ridlärare? :D

2012-07-25 @ 16:43:13
Postat av: Anonym

hon som är ridlärare? :D

2012-07-25 @ 16:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0