Home

Helluu är hemma från stallet nu , ridpasset blev inte riktigt som jag hade tänkt mig .. ;) Jag testade faktiskt att rida på ett hackamore på honom idag! Det gick rätt bra , dock är han nog lite låst i höger sida. Byggde ett litet hinder som jag skuttade över några gånger , bara för att testa! Kändes jättebra och han tog fina luftiga språng! ( hindret låg kanske på 90?) Jaja imorgon åker jag till FALSTERBOOOO!! Övernice! Sedan klockan kvart över fem kommer kiropraktorn och känner på Romeo. Meeen vet ni vad det bästa är ? , imorgon så ....,. FYLLER JAG ÅR!! wiiii Menmen bloggar mer imorgon Två bilder från idag! Ps. Igga sitsen hoppar i en dressyr sadel ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0