Inför morgondagen

Tjena babes , har inte bloggat idag då min dag har varit så jvla tråkig.. Jaja , imorgon blir det en massa tävlingsfix! Ska först rida Romeo på gräsplätten i lite lätt dressyr , mest för att känna var jag har honom! (han vilade idag) Sen så ska han borstas och flätas , jag ska nämligen försöka knoppa honom .. ;) Allt ska packas och fixas så det blir en lång stalldag imorgon. Sen är det ju tävling hela helgen! Tävlingen är i Trolleholm och det är en Cup! Det är en sån mini cup så det är verkligen inga höjder :) Lördag : LD+5 -kval 1- Bed A:0 A:0 satsa i omhoppningen och ha bra grundtempo! (skulle inte förvåna mig om han slarvade med bena pga höjden..) LC- kval 2- Bed A:0 A:0 samma Söndag : LC+5 - kval 3 - Bed A:0 A:0-BRA flyt rida noga i grunden och satsa lite i omhoppningen! LC+5 -final- bed A:1 gå in och göra en säker grund satsa i omhoppningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0