Corlandro - Linn Gustafsson

Hejsan!
Jag har nu bestämt mig för att starta upp denna bloggen igen.
Om ni kollat igenom dom väldigt gamla inläggen som är ca 1 år gamla , så ska ni veta att jag och mitt liv har förändrats en hel del!

Vem är jag då?
Jag är en tjej på tretton sommrar.
Mitt namn är då Linn Gustafsson och här kommer jag skriva om en MASSA olika saker som händer i mitt liv.
Jag har blandannat en egen ponny som heter Sunday Boy (Romeo) , han är en D-ponny valack på 8 år.
Romeo och jag har startat upp till LB tillsammans och har placeringar upp til LC+5 (hoppning ofc).
Jag har dock inte haft honom så länge, jag fick honom i december! :)
Btw han är bäst ♥
Det är egentligen inte så mycket att säga utan jag tycker att vi kör på direkt ;)

Ni får lite bilder på mig och romeo!
Lägger upp lite egopics från mobilen sedan ... ;)




Dock är dessa bilderna ganska gamla! ska fote lite imorgon så ni får se honom bättre !

NU KÖR VI IGÅNG!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0